План виховної роботи

План виховної роботи
на 2023/2024 навчальний рік

(завантажити)

 

Основні завдання виховної роботи

 

  1. Гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для всебічного розвитку особистості, спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.
  2. Підтримка та укріплення традицій, що сприяють створенню загальношкільного колективу та прикрашають його життя.
  3. Удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно і з повною віддачею займатися здійсненням виховної діяльності та ефективно вирішувати питання виховання школярів.
  4. Розвиток учнівського самоврядування, його роль в освітньому процесі.
Пріоритетні напрямки виховної роботи в 2023/2024 навчальному році
    • формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві;
    • формування ціннісного ставлення і судження у школярів, вміння вибудовувати доброзичливі й толерантні стосунки з учасниками освітнього процесу;
    • формування особистісних рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів, патріотичного виховання;
    • виховання духовної культури особистості;
    • виховання поваги до Конституції та законодавства України, державної символіки;
    • формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
    • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
    • збагачення народних традицій, звичаїв;
    • виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці;
    • формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
    • забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
    • формування екологічної культури учнів, гармонії їх відносин з природою;
    • створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації;
    • створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишилися без батьківського піклування;
    • зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям;
    • повсякденна психологічна та емоційна підтримка учасників освітнього процесу;
    • організація системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду ліцею;
  • доцільне використання можливості позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи.