Виховна робота
Згідно з національною програмою виховання дітей та учнівської молоді в Україні, виховання – процес залучення особистості до засвоєння вироблених людством цінностей, створення сприятливих умов для реалізації нею свого природного потенціалу та творчого ставлення до життя.
Сучасний зміст виховання в Україні – це науково – обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей. Виховання здійснюється за такими загальновизначеними цінностями та якостями, як:
- ціннісне ставлення особистості до суспільства до держави;
- ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення до природи;
- ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
- ціннісне ставлення до праці;
- ціннісне ставлення до себе.
Виконання завдань виховної роботи з дітьми ґрунтуватиметься на вирішенні проблеми демократизації та гуманізації всього педагогічного процесу і таку діяльність педагогічного колективу буде зорієнтовано на розвиток особистості дитини.
З цією метою педагогічний колектив працюватиме над розв’язанням таких завдань:
- виховання національної свідомості, любові до рідного краю;
- формування активної громадської позиції;
- відродження духовності як способу формування особистості;
- врахування у виховній роботі рівнів фізичного, психологічного, соціального, духовного, інтелектуального розвитку школярів, стимулювання активності, розкриття творчої індивідуальності;
- пропаганда здорового способу життя, залучення школярів до активних занять фізкультурою та спортом;
- проводити превентивну роботу з дітьми девіантної поведінки в тісній співдружності з різними соціальними службами.
Одним з напрямів виховної роботи є запровадження системи шкільного самоврядування, що допомагає вихованню особистості, здатної активно залучатися до демократичних процесів розвитку країни, стати соціально активним громадянином.